آخرین اخبار
کد مطلب: 126401
12 کافي‌شاپ متخلف در لردگان پلمب شد/تشديد نظارت بر واحدهاي صنفي در دستورکار پليس
تاریخ انتشار : 1399/08/19
نمایش : 855
فرمانده انتظامي شهرستان لردگان گفت: به منظور پيشگيري از شيوع ويروس کرونا و طي بازديد از کافي‌شاپ‌هاي سطح شهرستان، 12 کافي‌شاپ‌ که به فعاليت خود ادامه داده و دستورالعمل‌هاي ابلاغي را ناديده گرفته بودند پلمب شد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ سيروس ميرزائي فرمانده انتظامي شهرستان لردگان گفت: به منظور پيشگيري از شيوع ويروس کرونا در سطح شهرستان لردگان و با توجه به اينکه کافي‌شاپ‌ها از مراکز پرتردد بوده و احتمال انتقال اين ويروس در اين اماکن زياد است، موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي شهرستان قرار گرفت.


فرمانده انتظامي شهرستان لردگان ادامه داد: پس از شناسايي مکان‌هاي مذکور در اين شهرستان با هماهنگي مقام قضايي و همکاري عوامل شبکه بهداشت، از کافي‌شاپ‌هاي سطح شهرستان بازديد به عمل آمد و 12 کافي‌شاپ‌ که به فعاليت خود ادامه داده و دستورالعمل‌هاي ابلاغي را ناديده گرفته بودند توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي پلمب شدند.

وي خاطرنشان کرد: به منظور پيشگيري از گسترش ويروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، طرح تشديد نظارت بر واحدهاي صنفي بصورت ويژه در دستور کار قرار گرفته و در صورت مشاهده هر نوع فعاليت با متخلفين بر اساس قوانين و مقررات برخورد خواهد شد.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس